2008 рік став вдалим для плазмових панелей Протягом 2008 р. ринок плазмових панелей демонстрував упевнене зростання, за винятком IV кварталу. За останніх 3 місяці минулого року світові продажі плазмових панелей (PDP) скоротилися на 8% в порівнянні з кварталом раніше і на 12% в порівнянні з IV кварталом 2007 р. Результат виявився на 2% гірше за прогноз Displaysearch.
Всього у 2008 р. було продано 15,1 млн плазмових панелей - на 26% більше, ніж в 2007 р. За станом на кінець 2008 р. найбільшим постачальником PDP з часткою ринку 49,9% в грошовому вираженні стала компанія Panasonic. Доля Samsung - 26,1% (друге місце) і LG - 15,8% (третє місце). Далі слідують: Pioneer (4,2%) і Hitachi (3,9%). Дохід з продажу панелей в IV кварталі 2008 р. із-за зниження відпускних цін скоротився на 21% в порівнянні з аналогічним періодом 2007 р. За підсумками всього року виручка збільшилася на 6%.
У IV кварталі 960 тис. поставлених панелей мали фізичний дозвіл Full HD - рекордний рівень. Найбільшу частину таких PDP- 78% - виготовила Panasonic. Samsung - 12%. Доля панелей 50 дюймів скоротилася з 29% до 27%, 42 дюйми - збільшилася з 49% до 53%. Це сталося унаслідок впливу економічної кризи, при якій покупці стали вибирати дешевші моделі телевізорів. Що стосується 32-дюймових панелей, то в IV кварталі їх постачання в штучному вираженні впали на 47% в порівнянні з кварталом раніше. Аналітики пояснюють це падінням цін на 42-дюймові телевізори. Коли різниця в ціні між 32- і 42-дюймовими ТБ мінімальна, покупці зупиняють свій вибір на більшій діагоналі.