Субота
23.11.2024, 11:54
TV-SAT-REMONT
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід Файли ФотоальбомUkrainske.TV
SAT
Слава Україні! Допомагаємо ЗСУ
Ukrainske.TV
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Дорогий Гість, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам Зареєструватись!!! обо зайти на сайт як користувач.
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Плоска штука. Smart TV відправить зомбоящик в утиль Т
ZingДата: Середа, 19.08.2015, 13:11 | Сообщение # 1
Житель форуму
Група: Модератори
Повідомлень: 115
Статус: Відсутній
Плоска штука. Smart TV 

відправить зомбоящик в утиль
 



Телеперегляд впав у аудиторному сегменті молоді. Після переїзду з батьківських квартир, у росіян у віці до 30 років питання про покупку в новий будинок «зомбоящика» (так утішно аудиторія до 30 з невеликим охрестила телевізори) часто не варто взагалі. А навіщо? Молоді люди освоїли інтернет, а потім і девайси, його підтримують. Обмежені можливості, які надавав їм телевізор, не задовольняють їх інтерес до новин та розваг. Перевагу перейшло на бік компактного плоского пристрої - планшетника, напханого сервісами та додатками, за допомогою якого в будь-який час можна дивитися все, що хочеться (з того, що назнімали профі і прості користувачі з усього світу). Стіва Джобса, одного з головних творців молодої, але вкорінюється звички використання таких девайсів, після смерті юні користувачі соціальних мереж хором зарахували мало не до лику святих. 

Виробники телевізорів вирішили не відставати і негайно зреагували на тренд. До того ж еволюція заліза не могла обмежуватися дизайном. З'явилася потреба у створенні нової технології для нових лінійок телевізорів, і компанії з виробництва домашніх телеустройств пішли логічним шляхом - шляхом їх постачання доступом в Інтернет, який тепер можна підключити до телевізора через кабель або через вбудований WiFi-адаптер. Різноманітність контенту, доступного завдяки виходу в Мережу, має розвинути інтерес глядачів нового покоління. Надії по воскресінню старої доброї звички натискання кнопки "power" на пульті домашнього телевізора (яка все ж не тотожна звичкою лінійного споживання) тепер покладені на витончені, але поки ще досить дорогі плечі надсучасного smart TV. 

Перша асоціація, яка виникає в голові почула це словосполучення - smart phone (смартфон) - те, що повертає нас до маленької розумною коробочці. Smart TV - коробочка дуже велика і вона не дзвонить, але ріднить її зі смартфонами одне особливо популярне сьогодні в медіаіндустрії слово - конвергенція. Отже, smart TV - це формулювання, використовувана для опису сучасної тенденції до інтеграції інтернету і так званих Web 2.0-функцій в телевізорах нового покоління і телевізійних приставках. Це технологічна конвергенція між комп'ютерами і телевізорами. 

Перші моделі таких пристроїв з'явилися 2-3 роки тому, проте з їх допомогою користувачі могли заходити тільки на строго певні сайти, оптимізовані для роботи з пристроями тих чи інших виробників. На сьогоднішній день в їх ролі вже виступили Philips, Samsung, LG Electronics, Panasonic, Sharp і Toshiba, і, за даними, наведеними директором з розвитку компанії «Комінфо-консалтинг» Євгеном Соломатіним на Конгресі НАТ, в Росії вже продано 500 тисяч телевізорів smart TV. На його ж думку, потрапити в такий пристрій - щастя, яке поки багато творців контенту не оцінили. Це дивно, але про технології, що виникла майже одночасно з 3D телебаченням, медійне співтовариство заговорило всього півроку тому, коли в травні у всіх ділових виданнях з'явилася реклама Samsung. 

Знайдеться все


Виробники телевізорів активно співпрацюють з розробниками різного роду інтернет-платформ і спеціальних сервісів, різноманітність яких дійсно вражає. У кожного виробника «ящиків» їх різна кількість, але цифра варіюється в основному від 200 до 400, при цьому число сервісів збільшується мало не з кожним днем. Деякі з них предустановленни на пристрої, їх користувач отримує при купівлі телевізора, інші потрібно завантажувати, підключивши телевізор до інтернету. Переважна більшість сервісів - глобальні, що представляють інтерес майже для будь-якого мешканця земної кулі: ігри, погода, економічна інформація, відеопорталі. Більше 90% сервісів поки що безкоштовні для споживача, тобто, власники платформ з відеоконтентом все ще дотримуються рекламної моделі монетизації. 

Про те, як ця ситуація буде змінюватися, чи зміниться сама модель і якщо так, то як скоро, спрогнозувати виробники телевізорів, звичайно, не можуть. Все буде залежати від самих творців сервісів та платформ. Але на сьогоднішній день ті з них, що співпрацюють з виробниками розумних телевізорів, для рекламодавців ласий шматок. Наприклад, біля телевізорів останнього покоління компанії Philips хмарна структура, тобто фактично, включаючи пристрій, телеглядач подорожує по сайту, на якому розміщені постійно оновлюються і збільшуються в кількості сервіси. Система сама анонсує новинки при включенні пристрою, пропонуючи користувачеві завантажити найсвіжіше. За рахунок хмарної структури Philips, аудиторія сервісів стає таргетованої. На сайт, по якому бродить користувач, надходить інформація про те, коли, що і скільки він дивиться. Можна дізнатися також в якому місті він знаходиться і скільки коштує його телевізор. Також компанія передбачила наявність на екранах баннерного простору, де поки безкоштовно розміщується інформація, яка розповідає про якусь новинку в числі сервісів, але в майбутньому це місце можна буде продавати під рекламні матеріали. Плюс до всього, завдяки smart TV, нова контекстна реклама повинна стати більш інтерактивною і орієнтованої на потреби споживача, вказуючи на необхідні продукти, не засмічуючи сприйняття непотрібною для користувача інформацією. 

Деякі виробники телевізорів працюють з пошуковими системами. З кінця минулого року сервіси «Яндекса» з'являються як передвстановлені в телевізорах LG, а тепер і в моделях Samsung. Користувач буде бачити головну сторінку «Яндекса», коли запустить вбудований в телевізор браузер. «Головна сторінка схожа на ту, яку бачать користувачі комп'ютера, але налаштована під характеристики екрана телевізора, - пояснила представник компанії« Яндекс », керівник групи з роботи з російськими медіа Тетяна Комарова. - Крім того, в меню користувачі побачать спеціальний віджет "Яндекса" для телевізорів Smart TV. Він пропонує ті ж сервіси, що і головна сторінка "Яндекса" - пробки, афіша, новини, телепрограма та інші. Вони дозволяють швидко отримати інформацію - наприклад, дізнатися курс валют і ситуацію на дорогах або почитати свіжі новини, поки йде реклама. Всі сервіси також адаптовані для сприйняття на екрані ». 

Бутерброд з телеекрану


Однак завдання зробити з домашнього телевізора комп'ютер з монітором 50 дюймів ніхто не ставив, що очевидно, скажімо, навіть з механізму навігації по що відображаються на екрані сторінкам інтернет-сайтів. Потрапити на них можна за допомогою телевізійних браузерів, індивідуально розроблених кожним виробником на стандартному движку, але пересуватися по сторінкам поки що досить проблематично. Телевізор управляється в основному за допомогою пульта, і хоча тепер візуально цей пульт іноді нагадує красиву деталь космічного корабля, функціонально нічого не помінялося. Щоб вибрати необхідну посилання або об'єкт на сайті, потрібно, натискаючи на пульті кнопку «вперед», поступально переходити від одного об'єкта сайту до іншого, від однієї посиланню до іншого в тому порядку, якому вони розташовані на сторінці, до тих пір, поки не буде виділена бажана посилання. 

Деякі виробники продумали цю ситуацію краще інших. Компанія LG, наприклад, випустила пульт, схожий чимось на витягнутий еліптичної форми джойстик для Nintendo Wii, рух якого в повітрі на екрані відображається подібно до руху курсора-стрілки на моніторах при використанні комп'ютерної миші. Це спрощує процес навігації. До «розумним» телевізорам теоретично можна підключати клавіатуру, що полегшить набір тексту в рядку пошукача, але сама вона як така в сучасних телеприймачів не передбачена. І причина цього проста - необхідності немає. 

Головна функція телевізора залишиться колишньою - рекреація (місце для відпочинку), а не пошук інформації, тільки можливості її використання стануть значно ширше. Наприклад, сидячи перед телевізором Samsung, за допомогою сервісів тепер можна замовити їжу або букет з кульок до вечірки, які доставлять з найближчого до вашого будинку магазину, або можна підготуватися до здачі іспиту в ДАІ, не кажучи вже про можливість перегляду відео з Мережі на самий примхливий і вимогливий смак. 

Найбільші платформи з відеоконтентом, такі як Zoomby або Tvigle, доступні раніше в першу чергу на комп'ютерах, тепер представлені увазі сучасних телеглядачів. Проте тут є свої незлагодженості. Сам телевізор здатний показувати відео в Full HD, але якість відображуваної картинки буде прямо залежати від останньої милі - тобто, від якості інтернет-з'єднання. При цьому різні сервіси вимагають різну швидкість з'єднання. «Для деяких додатків, особливо якщо це video on demand (а це найпопулярніші сервіси) потрібен хороший стійкий канал, - пояснює Ольга Назарова, фахівець зі зв'язків з громадськістю Samsung. - Якщо канал так собі і зображення підвисає, то доведеться пожертвувати красою картинки на екрані і перемикатися між HD, Full HD і SD, в тих випадках, де це переключення доступно ». Той же Zoomby, який сам по собі досить «важкий», вимагає швидкості від 3 мегабіт в секунду. 

У Москві і ряді великих міст інтернет став дешевим і доступним. Що ж відбувається в регіонах? За словами Віталія Свистунова, менеджера з розвитку LG Smart TV, поширена думка про те, що там з доступом в світову павутину все дуже сумно, помилково. Далеко від столиці швидкість проникнення інтернету набирає обертів, що сприяє проникненню smart TV і зростанню його популярності в регіонах. 

Безмежні можливості


Інше питання - розподіл грошових ресурсів в країні. Smart TV - ще не повсякденність, а нововведення, іграшка та іграшка все ще недешева для столичних мешканців, не кажучи вже про представників інших міст, серйозно поступаються Москві за середнім рівнем заробітку. Теоретично і виробники локального контенту в регіонах можуть розробляти свої сервіси для розумних новинок. Всі компанії з виробництва телевізорів відкриті для пропозицій, які розглядаються в індивідуальному порядку. Але, як пояснив «МП» представник Philips, який безпосередньо працює з тими, хто пропонує сервіси, це простіше зробити великої компанії хоча б тому, що в ній потрібно тримати людину, що займається безпосередньо сервісом для smart TV. Потрібно також розуміти, кому цей сервіс буде цікавий, який буде попит серед телеглядачів. 

Втім, слово «телеглядач», поки ще асоціюється з лінійним телеперегляду, тепер неначе застаріло (як втім і слово «ящик» безглуздо застосовувати до плоских ТВ-панелям). Швидше за все, з телеглядача, людина, що сидить на м'якому домашньому дивані перед екраном, перетвориться в медіапользователя - адже він не просто дивиться, а вибирає, причому, не обов'язково зупиниться на відеоконтенті, а може вибрати текстові новини чи радіо сервіси. Без візуального ряду звучить музика із старих кінофільмів або віщає радіостанція в іншому визначеному форматі, у сучасних телевізорів прекрасний звук, що дозволяє насолоджуватися не тільки переглядом відео, але і фоновим слуханням. Якщо і цього користувачеві виявиться мало, в телевізорах smart TV є вбудований медіапрогравач, приєднавши до них флешку або жорсткий диск, пристрій буде відтворювати зберігається на зовнішньому носії контент. За HDMI або DLNA можна підключити до телевізора домашній кінотеатр, навіть телефон певного виробника (тієї ж марки, що і телевізор). 

Деякі виробники вже вбудовують функції, що дозволяють записати телепередачу. Але, наприклад, в телевізорах Samsung, пишуться тільки цифрові канали. У них же є функція all share, яка «одружує» між собою всі пристрої. На телевізори Philips перенести контент з власного розумного мобільного телефону можна легким рухом по touch-screen екрану руки, тобто пальця. 

Поки ефірне телебачення продовжує втішати себе статистикою включень домашніх телеустройств, що відбуваються просто за звичкою населення, яке найчастіше на екран і не дивиться, виробники телевізорів заявляють, що відхід від цієї звички - вже досить очевидне для індустрії явище. У будь-якому випадку, про новинку варто задуматися і виробникам контенту, і рекламодавцям. 

Олександра Петькова
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:





Ремонт та обслуговування техніки поштою Україна - TV-SAT-REMONT Наша компанія займається професійним ремонтом ноутбуків, ігрових консолей і планшетів. Багаторічний досвід роботи в галузі-це впевненість, що Ваше обладнання знаходиться в надійних руках. На Нас можна покластися, нам довіряють сотні клієнтів. Приходьте і перевірте нашу пропозицію.
SAT-PROF
Сайт не містить файлів вірусного характеру! Копіювання матеріалу можливо лише за згоди Адміністратора!

MyCorp tv-sat-remont © 2024