Субота
28.11.2020, 06:15
TV-SAT-REMONT
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід Файли ФотоальбомМагазин SatMaster
IPTV TV ONLINE
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Дорогий Гість, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам Зареєструватись!!! обо зайти на сайт як користувач.
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум по ремонту TV-SAT » Ремонт SAT Receiver » Транспондерні новини,ключі » Майже половина українських телеканалів можуть зникнути
Майже половина українських телеканалів можуть зникнути
RostykДата: Субота, 11.04.2009, 12:57 | Сообщение # 1
Administrator
Група: Адміністратор
Повідомлень: 1647
Статус: Відсутній
Телекомпанії вже зараз зменшують виробництво власного продукту і звільняють людей, що стали зайвими. У 2009 році об'єм грошей на ТБ-ринку скоротиться приблизно на 20% в порівнянні з 2008 роком. А кількість телеканалів може зменшитися на 40%. Такий прогноз на 2009 рік дає Вольдемар Дзіки, генеральний директор ТРК «Україна», пише «Дело» Готуючись до такої ситуації, телекомпанії вже зробили перші кроки скорочення витрат. Те, що на багатьох з них зменшили об'єм закупівель нових медіапродуктів, підтверджує директор «Інтер Медіа Продакшн» Єгор Бенкендорф. «Отже для продакшн-компаний, які вклали гроші в нові проекти, витрати, судячи з усього, окупляться не скоро», - додає він. Крім того, телеканали вже ведуть переговори про нові закупівельні ціни, пропонуючи вартість, меншу на 20%, а то і наполовину. Наприклад, за одну серію телесеріалу тепер пропонують заплатити не 300-310 тисяч доларів, а 200-220 тисяч.

Телекомпанії вже зараз зменшують виробництво власного продукту і звільняють людей, що стали зайвими, відзначає видання.

Багато каналів підтверджують, що ведуть подібну оптимізацію витрат. Правда, наскільки вони мають намір скоротити обсяг виробництва не признається майже ніхто. «Наскільки буде зменшений обсяг виробництва - це питання кількості грошей на ринку», - ухильно відповідає Вольдемар Дзіки. Що стосується скорочення штату, той тут керівник ТРК «Україна» оптимістично заявив: «Скорочувати доки нікого не будемо, тому що кадрів і так не вистачає». Також «доки» не скоротили кадри і не закрили проекти на каналі ТЕТ. Але в компанії не приховують, що передивляються вакансії. «Ми хочемо від деяких відмовитися на користь підвищення матеріальної вигоди існуючих працівників», - сказав глава правління телекомпанії Григорій Тичина.

Серед компаній, де вже пройшли масові скорочення, - канал «Сіті» і компанія «Гравіс», пише «Справу». Зараз грунтовним чищенням кадрів зайнятий канал «1+1». На «Плюсах», що запрацювали до середини осені майже на 20 мільйонів доларів менше, ніж за аналогічний період минулого року, закривають «Сніданок», «Без табу» і інші програми. Гендиректор Олександр Ткаченко прийняв рішення звільнити близько 10-15% співробітників. Це якщо вірити офіційним заявам. Звільнення тут називають реструктуризацією і пояснюють це тим, що штат був невиправдано роздутий. Самі ж співробітники каналу лякають колег по цеху цифрою 80%.

Вже зараз продавці рекламного часу телеканалів признаються, що зростання доходів від рекламних вступів виявилося нижче очікуваного, відзначає видання. А очікувана цифра складала, за словами глави поради директорів групи компаній Star Media Владислава Ряшина, до 650 мільйонів доларів (для порівняння, в 1999 році вона склала 20 мільйонів доларів).

Уповільнення зростання доходів від реклами відзначають в Новій комерційній телегрупі («Новий канал», СТБ, ICTV), пише видання. «Відсоток зростання доходів від рекламних вступів виявився нижчим, ніж ми чекали. А чекали ми не менше 40%», - підвів підсумки генеральний директор Нової комерційної телегрупи Андрій Партика. При цьому він відзначає, що зараз активно продовжуються продажу алкогольним брендам, які після прийняття Кабміном постанови про встановлення розміру мінімальної ціни на алкоголь можуть виділяти великі гроші на рекламу, розраховуючи на великі продажі.

За його словами, збільшили рекламні бюджети і фармацевтичні компанії. Це частково компенсувало скорочення рекламної активності інших категорій продуктів. Не дивлячись на зниження активності багатьма рекламодавцями, в НКТ падіння рекламних бюджетів в 2009 році не чекають. Сподіваються, що в умовах кризи компанії зосередять свої рекламні бюджети на каналах з сильними брендами.


http://sat-prof.com.ua/
 
Форум по ремонту TV-SAT » Ремонт SAT Receiver » Транспондерні новини,ключі » Майже половина українських телеканалів можуть зникнути
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:





Ремонт та обслуговування техніки поштою Україна - TV-SAT-REMONT Наша компанія займається професійним ремонтом ноутбуків, ігрових консолей і планшетів. Багаторічний досвід роботи в галузі-це впевненість, що Ваше обладнання знаходиться в надійних руках. На Нас можна покластися, нам довіряють сотні клієнтів. Приходьте і перевірте нашу пропозицію.
SAT-PROF
Сайт не містить файлів вірусного характеру! Копіювання матеріалу можливо лише за згоди Адміністратора!

MyCorp tv-sat-remont © 2020